Wednesday, June 8

Masa untuk Mengubah Segala Kesilapan Ku

salam...
kehadiran saya di sini adalah untuk mengubah masa silam ku yang teruk kepada lebih baik...
kepada yang membaca...harap maafkan aku kalo aku ada wat silap ngan korang walaupun karang jauh dari aku..
aku tau akunie bodoh gak orang nyer..
hahahaha....
lama gak lah aku dok mengubah blog aku nie..
ubh semernya...mcm2 aku ubah...
esok aku nak keluar tenangkan diri aku yang tak seberapa nak ok nie
pas nie mesej dari sesapa aku tak balas kot...tgk mood..
hahhahaa...nak ubah kan...mesti lah ubah tabiat skali...mwahahahaha..
arap jangan tersinggung yer...aku penat dah asyik kecewa jer...
kali nie keputusan aku, aku takkan dikecewakan lagi..
mweheheheh...
arrr....cter pasal aku ke johor ri uh...
penat giler beb....dok tolong atuk ngan nenek aku kemas umah..
umah macam sarang tikus da...
skang makcik aku un da diijabkabukan pada 4 jun 2011 rie uh..
alhamdullilah...harap diorang dirahmati dan menemui kebahagian sampai kew anak cucu..

 nie lah mkcik aku uh...sepadan an dowang...
mwehehehe
citer pasal kahwin...aku biler lagi??mwahahah...
belajar tak abes g nak kawin....tunggu 5 tahun g..
itu un kalo jumper calon lah...mwahahaha...skang abeskan diploma dulu then cari keje,..
kewangan stabil beli kete baru kahwin...abes citer....settle....iduplah aku sampai ketua..
mwhahahaha....pergh...
dah kul 3.39 dah nie...pagi t nak g jog plak...tgh arie nak keluar plak...
bek aku tido..Selamat pagi yer semer...
assalam kengkawan....have sweet dream to u alllzzzz...
mwahahahahah

No comments:

Post a Comment