Tuesday, June 21

practical dah mula!!!!

hmmmm...mulai hari ini dah 3 hari aku masuk practikal....
besh kot staff kat sini...dowang semer sporting...
hahahahah....smalam baru balik dari jabatan imegresen putrajaya....
baru aku tau dalam bilik proses dia busy sgt....sian aku tgk pekerja2 imegresen uh..
balik jer ofis aku terus gerak balik puchong...lepak sat umah aku merangkap pakcik aku...
kat 45 minit jugak lah aku balik naik moto...sampai umah penat giler..
now aku amik keputusan untuk pg umah makcik aku kat bukit belacan....
malam smalam gak aku bertolak...sampai jew at umah makcik aku, adik2 sedara aku terus kejekan aku...
3 orang...penat aku kene keje smalam....seme nakal masing2..hahahhaa....masuk bilik aku terus membuta..
pg tadi aku bagun jew n mandi....then aku terus g ofis....10 minit jew kot perjalanan....hehehehe
makcik aku ajak aku tinggal kat umah ...wah...umah laluna lanina dkat plak...mmg arie2 aku ajak lepak ....
hahahha...rindu ngan dak2 poli....heheeheh...hmmmm...miss her....
lepas ptptn kuar aku nak angkat blackberry bold 9780....bleh da beli sbb practikal nie dapat lah elaun rm300....
kekekke....jap g pg putrajaya g....hehehe...kat tempat smalam tok preventive maintanance....
emmm...skang nie kat ofis....k lah....nak wat keje lu nie...t kalo ada masa aku update blog nie lagi...
da...assalam...

1 comment: