Saturday, November 5

assalamualaikum.... wah....hari nie menjelma sudah hari raya aidiladha...hahahha.... selamat hari raya aidiladha yer semer.... huhuhhu...wah arie nie mmg best giler....pg td g lah kedai moto....sebenarnya nak tukar lampu dpan jew...then saja lah perli ayah mintak beli moto.... then g lah tgk moto at dpan kedai uh...mula2 tgk belang r 150...pergh...body terbaik...nampak mini tapi sporty....siap leyh tukar2 mode g...terbaikkk.... nie ha belang  r150....
sporty kan.....then g la tgk lc 135 yg baru uh...usha harga 8060 kot.... yg special edition...ader 5 gear lg...warna biru...mmg terbaik.... nie ha bentuknyer..
huhuhu...leh tahan kat....terbaik gak kot.... last2 pas bincang ngan ayah, dia kata dia nak pakai moto aku....dia suh aku pakai moto dia....moto dia un lc jugak...tp model lama.... niee ha contoh moto uh....
hahahaha....boleh lah...laju jugak model lama nie...senang2 jew sesah 150 km/h ptg smalam...masih boleh laju lg uh....enjim standart lagi kot...belum ubahsuai lg.... 
tp an slalu kalo orang pandang remaja pakai moto mesti pikir dia mat rempit....tp aku bukan mat rempit...aku menunggang motosikal adalah untuk kepuasan...aku tak kaco owg lain pun.... laju2 pun aku bwk,aku tahu handle... lagi pun bkan nyer aku dok join mat rempit2 tgh malam2 buta.... bg aku kelajuan uh satu kepuasan.... huhuhu...nak citer nie....2 hari lepas masa aku nak balik kew seremban,..aku singgah kat shell sungai besi nak isi minyak moto...pas uh ader lah superbike nie lalu... dok benti blakang aku...pergh...mantap siot...aku un amik peluang nie tok bertanya,,,aku tanya brother uh moto nie cc berapa...dia kata700 cc...grmbak gak ar...then aku tanya lg....top speed leh cecah berapa...ngan slamber brother uh cakap, 300km/h...laju kot...aku  ase kalo race ngan bmw 7 series pun bm uh kene tinggall....last skali aku tamya harga.,,,,korang nak tau brother uh kata apa....74k bro...mak ai....hahahaha...sorie2 aku telelap masa nie...beb...nak g solat hari raya aidiladha...bye.....

No comments:

Post a Comment