Tuesday, November 1

kebusanan melanda

perghhh..lama siot tak update blog nie...hahaha...waktu nie ngah malas giler nie....walaupun kat umah un line datok nyer laju tp malas giler nak update blog..yelah kawe nie bkan nyer rajin bona nak update status nie...hahahaha....kejew aku belambak g nie....tp jap g lah sambung.....berehat sat...hahahha...aku rasa esok baru siap kejewnyer...hehehe,...ermmmm...asal atie nie rasa tak tenang eak...mcm ader something yang mengacai jiwaku nie....cehhh...nak bg ayat bahasa melayu jew....mcm gempak jew result bm aku...padahal dapat b jew...kekekeke....aper lah yang aku nak wat nie....n sebulan ag nie...aku dah lah ngan malas jew...kalo aku bleh mempercepatkan waktu dah lama aku cepatkan....adoai...byk plak yang aku membebel nie....sku rasa kan badan aku dah makin gemuk lah...maybe dah 80 kg....padahal aku tak da lah gemuk...maybe berat tulang tak...haisz....uh punca malas nak bangun pg uh...kekekekeke....pepehal un kemenangan n9 menentang terengganu 29 oktober hari uh mmg terbaik...gua salutte lu n9....bangga gua duduk di n9...hahahaha...walaupun gua lahir di johor...kekekeke....kunnalan n hai-o mmg terbaik... ehhhh...cukup2...t makin bertambah2 plak aku tulis nie....kerja banyak nie...akhir kata bagi aku kpd korang...pg2 lah wat kejew yang patot...hahahah...assalam.....

No comments:

Post a Comment